Lamp met akoestische panelen

Een mooie bijpassende lamp voor deze muziekstudio waarvoor we al eerder het bureau voor mochten maken. In de lamp van eikenhout zijn spotjes verwerkt. Het midden van de lamp bestaat uit akoestische panelen.

Garderobekast

Strakke garderobekast bestaande uit twee delen.

Keukenblok

Modern keukenblok met bamboe frontjes; op aanvraag van de opdrachtgever hebben we een speels karakter van verschillende maten deuren en kleppen gecreeerd.

badkamermeubel eikenhout

Badkamermeubel

Bamboe badkamermeubel met corian wasbekken en één grote lade.

Badkamermeubel van eikenhout, behandeld met een donkere olie.

Bamboe wand Rotterdam

In samenwerking met Bamboe XL maakten we voor De Young Business School Rotterdam en de Vrije school de Kaap een entreewandbekleding van bamboe latten. De lange lijnen en het moiré effect van het rasterpatroon zorgen voor een ruimtelijke beleving in een relatief smalle corridor.

Kantoorinrichting South Pole Offices

Voor het Amsterdamse kantoor van het Zwitserse consultantbureau South Pole maakten we een kantoorindeling met 30 zit-sta bureaus, twee pantry- en twee vergadertafels. Een

uitgesproken wens van de opdrachtgever was om zoveel mogelijk gebruik te maken van duurzame en/of circulaire materialen. Daarmee kwamen we gezamenlijk al snel uit op de keuze voor bamboe; de multi-inzetbare, snelgroeiende grassoort die sinds in een paar jaar ook in plaatvorm in de handel is. De bamboevezels van de bamboe stengen worden onder hoge druk tot plaatmateriaal worden geperst. Het resultaat is een keihard, duurzaam materiaal dat decennia lang meekan.

Badkamermeubel bamboe

Een zwevend 40 mm dik bamboe badkamerblad dat taps toeloopt op een aansluitende handdoekenkast. Bamboe is uitermate geschikt voor vochtige ruimtes zoals badkamers.

Wenteltrap Utrechtse kelder galerie

Voor kunstgalerie Movement Exposed maakten we een toegang naar de verborgen werfkelder onder het monumentale pand. De smalle doorgang betekende dat een wenteltrap de enige optie was om snel genoeg te kunnen dalen. De onderste twee treden hebben we als geintegreerde tribune ingericht zodat bezoekers direct van de trap kunnen gaan zitten voor de lopende expositie/projecties.

Galerie kunstpanelen

De kunstgalerie Movement Exposed in het centrum van Utrecht wilde een flexibele indeling van hun kleine ruimtes kunnen maken met een verzameling van strakke, rustgevende kunstpanelen. Die hebben we gemaakt van de zwaarste soort MDF-plaat en zijn op verschillende manieren haaks en parallel aan elkaar te schakelen.

Podium van Cappellenhuis

Voor het van Cappellenhuis in Capelle aan de IJssel hebben we een modulair podium gebouwd volledig opgaand in de bestaande klassieke stijl van het monumentale pand. Het bijzondere visgraatpatroon zet door in het podium dat in drie verschillende configuraties – 20, 15 en 10 m2- inzetbaar is