Lamp met akoestische panelen

Een mooie bijpassende lamp voor deze muziekstudio waarvoor we al eerder het bureau voor mochten maken. In de lamp van eikenhout zijn spotjes verwerkt. Het midden van de lamp bestaat uit akoestische panelen.

Badkamermeubel

Bamboe badkamermeubel met corian wasbekken en één grote lade.

Garderobekast

Strakke garderobekast bestaande uit twee delen.

Keukenblok

Modern keukenblok met bamboe frontjes; op aanvraag van de opdrachtgever hebben we een speels karakter van verschillende maten deuren en kleppen gecreeerd.

badkamermeubel eikenhout

Badkamermeubel van eikenhout, behandeld met een donkere olie.

Bamboe wand Rotterdam

In samenwerking met Bamboe XL maakten we voor De Young Business School Rotterdam en de Vrije school de Kaap een entreewandbekleding van bamboe latten. De lange lijnen en het moiré effect van het rasterpatroon zorgen voor een ruimtelijke beleving in een relatief smalle corridor.

Kantoorinrichting South Pole Offices

Voor het Amsterdamse kantoor van het Zwitserse consultantbureau South Pole maakten we een kantoorindeling met 30 zit-sta bureaus, twee pantry- en twee vergadertafels. Een

uitgesproken wens van de opdrachtgever was om zoveel mogelijk gebruik te maken van duurzame en/of circulaire materialen. Daarmee kwamen we gezamenlijk al snel uit op de keuze voor bamboe; de multi-inzetbare, snelgroeiende grassoort die sinds in een paar jaar ook in plaatvorm in de handel is. De bamboevezels van de bamboe stengen worden onder hoge druk tot plaatmateriaal worden geperst. Het resultaat is een keihard, duurzaam materiaal dat decennia lang meekan.