Twee koffie tafels. De ovalen tafel heeft een holle ruimte voor het opbergen van tijdschriften en is gemaakt  van Amerikaans notenhoutfineer. De iets hogere ronde tafel is helemaal dicht en gemaakt van Europees kersenhoutfineer.

Ovalen koffie tafels

Ovalen tafel

Een ovalen tafel van Utrechts Iepenhout. Iepen heeft een intense tekening waardoor ieder tafelblad een kunstwerk op zich is.

Eikenhouten eettafel

Een eettafel van massief eikenhout met elegante poten. De tafel is aan beide kanten te verlengen. Wanneer niet verlengd zijn de randen van de tafel strak, geen gaten of uitstekende delen.

Eiken bureau

Eiken bureau voor audio apparatuur en computers. Alle kabels worden door de gaten in de tafel geleid. Onder de tafels zijn de kabels netjes op te bergen.

Bamboe tafels

Bamboe vergadertafels South Pole Netherlands B.V. Voor het Amsterdamse kantoor van het Zwitserse consultantbureau South Pole maakten we een kantoorindeling met 30 zit-sta bureaus, twee pantry- en twee vergadertafels. De twee vergadertafels; een ronde versie (diameter van 1.5 meter) voor 6 personen en een ovalen versie voor 12 personen (lengte 4 meter, breedte 2m), hebben we volledig kunnen maken van het restmateriaal van de productie van de zit-sta bureaus. De restdelen hebben we met donker bamboe met elkaar verbonden om zo weer tot een groot oppervlak te kunnen komen.